
"Улюблена позиція? Звісно, CEO": Agent Provocateur присвятили колекцію білизни жінкам-босам
Весна/літо — 2022
“Він запитав: “Яка твоя улюблена позиція?” Звісно, CEO”.
З цих слів починається пресреліз рекламної кампанії Agent Provocateur, натхненої феноменом girlboss. Жінок-підприємниць у сучасному світі можна зустріти ледь не частіше, ніж чоловіків. Тому Agent Provocateur пропонують зробити його більш комфортним місцем: додати чуттєвості, шовку й мережив. І неважливо, працюєте ви вдома чи в офісі.

“У сезоні весна/літо — 2022 наші “провокатори” хочуть, щоб їх бачили й чули. Гаряча, сильна й відповідальна жінка хоче носити білизну, яка відповідатиме її яскравому стилю, водночас доповнюючи грайливу натуру, — каже Сара Шоттон, креативна директорка бренду. — Знята Венецією Скотт кампанія Hot Desking демонструє гіперреальне свято успішних жінок, які носять AP, щоб приносити радість у своє життя, незалежно від того, працюють вони вдома чи в офісі: переписуючи правила, порушуючи традиції та насолоджуючись цим кожну хвилину”.
Жіноча сила здатна пробити “скляну стелю”, запевняють Agent Provocateur.

Британська фотографиня Венеція Скотт зняла робочий день із життя жінки Agent Provocateur. Моделі позують на офісних столах у чуттєвих балконетах Rozlyn, відвертих бра з вирізами Zanah, сяючих Pawla та Deedee, покритих блискітками. Кожен сет радять носити під оверсайз-пальто чи тренч для найбільш сміливих провокаторів.

Колекція не обмежується відтінками офісного дрескоду: бестселер Lorna, як і інші айтеми, повертається у сонячному жовтому, небесно-блакитному, червоному, весільному білому й райдужному (місяць Прайду не за горами). Яскраво-рожевий колір символізує безкомпромісну жіночність.

Навіть коли її ніхто не бачить, білизна додає впевненості.

Колекція представлена в бутику Agent Provocateur за адресою: Київ, вул. Заньковецької, 10, а також онлайн.
Cмотрите также: