
Скандинавія та електроамбіції: Volvo представив дизайн моделі C40 Recharge
Volvo C40 Recharge
Вперше в історії бренду Volvo Cars представив повністю електричну модель — Volvo C40 Recharge, для якої характерний прогресивний дизайн кросовера.
Основна ідея Volvo — вийти на новий рівень, додаючи нові деталі у щось вже знайоме та створюючи сучасне трактування класичного дизайну. Автомобіль C40 Recharge створений на основі моделі XC40 і надає таке ж відчуття потужності та сильного характеру, поєднуючи їх з атлетизмом та легкістю.
У новій моделі брендові фари у формі молота Тора доповнюються новими піксельними світлодіодами, які автоматично пристосовуються до умов освітлення і самостійно вмикаються та вимикаються для оптимізації світлового режиму. Характерні вертикальні задні фари тепер сегментовані та розширені уздовж лінії даху.
C40 Recharge — кросовер, який символізує електрифікацію та втілює її в життя. "Він наділений характером XC40, який багатьом сподобався, та посилюється завдяки динамічному дизайну і витонченому профілю. Це справді привабливий вибір для людей, які прагнуть щоденної практичності в ультрасучасній інтерпретації", — розповідає Робін Пейдж, директор із дизайну Volvo Cars.

Збереження ДНК
Т. Йон Маєр, керівник відділу дизайну екстер'єрів, вважає, що унікальність автомобіля C40 Recharge — у представницькій посадці, що поєднується з обтічною формою. Завдяки цьому авто виділяється з-поміж інших на дорозі.
Витончена лінія даху та динамічні риси надають автомобілю експресії, характерної для скандинавського підходу у вираженні форми. Секції, вирізані та висічені з твердої форми, створюють відчуття чистоти та вишуканості. Це дизайн, який асоціюється з міцністю та відчуттям безпеки, але спроєктований так, щоб бути максимально легким та ефективним.
Природа як джерело натхнення
Дизайн екстер'єру C40 Recharge тісно пов'язаний із дизайном інтер'єру, де джерелом натхнення були спокійна атмосфера скандинавських пейзажів, зокрема синій колір фіорду. Світлий дизайн авто створює відчуття свободи простору. Великий панорамний скляний дах посилює повітряну легкість салону та послаблює межу між зовнішнім та внутрішнім простором.
Цілісний дизайн доповнюють сині текстильні вставки, які простягаються від підлоги до боків тунельної консолі та передніх дверей. Це виразний фон для підсвічування напівпрозорої графіки приладової панелі та панелей передніх дверей і водночас натяк на драматичні, але спокійні гірські пейзажі у шведському національному парку Абіско. Наприклад, контури паркового рельєфу були використані для створення абстрактного оцифрованого дизайну з багатошаровим малюнком для оздоблення накладок у салоні.

Завдяки новим технологіям команда змогла використати інноваційні, легкі та екологічно чисті матеріали, які відповідають як дизайну, так і технологічності C40 Recharge. Модель пропонує перший салон від Volvo Cars без використання шкіри та з одним із варіантів оздоблення — із природно відновлювального вовняного волокна або комбінації замшевої тканини із переробленого пластику та мікротехнологічного матеріалу.
Декоративні внутрішні панелі частково виготовлені з переробленого пластику, тоді як килим — повністю із перероблених пластикових ПЕТ-пляшок.
Новий дизайн коліс, на який вплинув концепт-кар Volvo 360c 2018 року, сприяє аеродинаміці і надає авто динамічного вигляду. Матеріали на біологічній основі роблять кросовер екологічно безпечним та привабливим, а загальний вигляд інтер'єру надає відчуття організованості та продуманості, де ключем до всього є символізм, функціональність та мінімалізм.
Використання відновлювальних та перероблених матеріалів заради сталого розвитку і ретельно продумані елементи дизайну заявляють про шлях Volvo Cars до повної електрифікації та перетворюють модель C40 Recharge на символ наступного покоління.
Автомобіль C40 Recharge можна придбати онлайн із пакетом Care Offer. Дізнайтеся більше на сайті офіційного представництва Volvo в Україні.
Дивіться також: Норвегия — 1-я страна, где за год продали больше электрокаров, чем автомобилей на бензине.