Поиск

В Україні зняли рекламу для найбільшої у світі платформи LGBTQ

В Україні зняли рекламу для найбільшої у світі платформи LGBTQ

Гарячі поцілунки і яскраві кольори

Текст: Buro 24/7


В основі рекламної кампанії — комунікація з користувачами

Taimi, найбільша в світі LGBTQ+ платформа, зняла в Україні нову рекламну кампанію під назвою Home of Diversity. Рекламу створили разом з українським продакшеном Patsany, який спеціалізується на розвитку рекламних кампаній, брендингу та комунікаційних стратегіях.

Завданням української агенції було розкрити головний меседж Taimi, щоб глядач міг його відчути та зрозуміти. Основна мета кампанії  показати, що Taimi є унікальною, безпечною та доброзичливою платформою для соціалізації, яка прагне нормалізувати різноманіття в суспільствах.

Taimi має власну соціальну мережу, додаток для побачень і стрімінгову платформу. Компанія популярна тим, що пропонує неосудливе середовище для всіх представників LGBTQ+ спільноти, зокрема для небінарних і трансгендерних людей.

Серія візуально насичених рекламних відео дозволяє дізнатися про всі аспекти функціонування платформи. На думку Хелен Вірт, голови бізнес-девелопменту Taimi, надзвичайно важливим було показати в рекламних роликах усі складові Taimi і зобразити їх яскраво та креативно. Вона додає: "Реклама також торкається питань безпеки на платформі".

Дмитро Яцина, креативний директор агенції Patsany, зазначає: "Головним інструментом у створенні кампанії була пряма комунікація з користувачами платформи. Ми хотіли зрозуміти все до найменших деталей, що саме їм подобається в додатку, як вони його відчувають, який досвід вони отримують завдяки Taimi".

У лютому 2021 року Taimi потрапила у топ-10 додатків для дейтингу в США за кількістю завантажень, повідомляє Sensor Tower.

 

Дивіться також: Tinder поможет распознать насильника по контактным данным.

 

Больше