Поиск

Перший погляд: Виставка \"Ательєнормально\" та студії \"Троянда\" у Музеї Ханенків

Перший погляд: Виставка "Ательєнормально" та студії "Троянда" у Музеї Ханенків

"Це мені можна"

Текст: Buro 24/7

Роботи художників з та без синдрому Дауна можна буде придбати

У київському Музеї Ханенків відкривається виставка "Це мені можна" від об’єднання художників та художниць з та без синдрому Дауна “ательєнормально” разом зі студією “Троянда”.

Відкриття виставки відбудеться 7 жовтня, з 17:00 до 19:00, у музейному дворику.

Протягом двох місяців учасники знайомились з експозицією Музею Ханенків та властивостями глини, щоб виготовити свої твори, навіяні експонатами Європи та Азії.

Перший погляд: Виставка "Ательєнормально" та студії "Троянда" у Музеї Ханенків (фото 1)

“Це мені можна” – сказав Валентин Петрович (Радченко), художник з “ательєнормально”. І ми сподіваємося, що нам теж. Виявилось, що ми достатньо сміливі художники та художниці не лише тому, що спробували копіювати китайську вазу XVII століття, а й тому, що збираємося показати, що з того вийшло. Було абсолютно необхідно винести нове за рамки музею, тому наслідувати музейну експозицію ми збираємося на вулиці, у внутрішньому дворі", – йдеться у фейсбук-події виставки.

На відміну від експонатів музею, роботи художників можна буде придбати й почути від авторів історію про кожну.

"Ательєнормально" засновано у 2018 році після майстер-класів, ініційованих Гете Інститутом в Україні у партнерстві з німецьким дослідницьким центром Touchdown21, фондом ДаунСиндромУкраїна та кураторським колективом Єлизавети Герман та Марії Ланько. Майстерня об’єднує художників з/без синдрому Дауна навколо роботи з текстом, перформансом та візуальним мистецтвом.

"Троянда" — студія дизайну, презентована у 2019 році у галереї The Naked Room. Засновниці Ольга Гайдаш та Ганна Рябова працюють на перетині ужиткового мистецтва та перформативних практик.

Дивіться також:

“Соціальне дистанціювання тут почали практикувати задовго до пандемії”. Як Нью-Йорк пережив пандемію

"Когда люди собираются вокруг смерти, всё становится очень живым", — Катя Либкинд о выставке опер "Ухо"