Поиск

Bevza зняли рекламну кампанію на Київському морі

Bevza зняли рекламну кампанію на Київському морі

Осінь/зима — 2020/2021

Текст: Buro 24/7


Модель: Maryna Bakhmatska and Anastasia Chugunkina
Волосы: Pavel Lotnik
Макияж: Yevgeniya Kozlova
Фото: Stephan Lisowski

В основі колекції — ідея сталого дизайну

Український бренд Bevza присвятив кампанію концепції sustainability. В колекції осінь/зима 2020, яка була представлена на тижні моди у Нью-Йорку, використані перероблені матеріали. Трикотажні сукні й топи пошиті з вторинного поліестеру, створеного із пластикових пляшок, зібраних на дні океану. Частина колекції зшита з переробленого деніму.

Усі трикотажні матеріали схвалено Інститутом етики та екологічної сертифікації (ICEA), а також RCS100  це означає, що текстиль відповідає стандарту декларування вторинної переробки. Етичне ставлення до природи і виробництва є однією з фундаментальних цінностей Bevza.

Бренд вірить, що мода не має існувати ціною життя нашої планети. В основі колекції ідея сталого дизайну, а також поєднання стилю, елегантності та етичного споживання.

Кампанію зняли на Київському морі.

Смотрите также: Это надо видеть: Крутые тачки превращаются в туфли и клатчи в кампейне Alexander Wang.

 

Оставьте комментарий

Больше