Поиск

Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес

Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес

Створену з українськими дизайнерами

Текст: Buro 24/7

Без стереотипних капелюшків і незручних спідниць

Авіакомпанія SkyUp оновила форму для стюардес. Тісні спідниці замінили брючними костюмами, замість підборів — кросівки Nike.

Роботу над формою почали з опитування самих стюардес, яким вони хочуть бачити робочий одяг. “Ми дійшли до розуміння, що багато деталей образу, які вважаються класичними, насправді віджили своє. Їхня поява в образі різних десятиліть була викликана потребами того часу: головний убір від образу військової подруги у 30-ті, рукавички медсестри у 40-ві, із появою їжі на борту, сексапільна помічниця в костюмі, що акцентує увагу на жіночих принадах, під час сексуальної революції”, — зазначає Ольга Цареградська, кураторка проєкту створення нового образу стюардес та співзасновниця консалтингової фешн-агенції Frame Fashion Consulting, яка допомагала в реалізації ідеї.

“Капелюх псує волосся, коли кріпиться, хустку на шиї треба поправляти, а у приталених костюмах стюардеси часто відчувають до себе неповажливе ставлення”, — каже Ольга.

Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес (фото 1)
Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес (фото 2)

До створення форми залучили українського дизайнера грузинського походження Лашу Мдінарадзе. Співзасновник бренду Gudu відомий архітектурним кроєм та сміливим баченням сучасної жінки. Замість традиційних тканин він обрав трикотаж, який не сковує рухів, але при цьому тримає форму та відповідає естетиці soft tailoring.

Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес (фото 3)
Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес (фото 4)

"Стюардеси постійно знаходяться у русі, тому одяг повинен бути їхнім продовженням, вони мають відчувати себе розслаблено, але при цьому бути впевненими, що протягом дня костюм не втратить вигляд", — розповідає Лаша Мдінарадзе. Помаранчевий колір він зберіг як фірмовий колір авіаліній SkyUp.

Образ доповнює пальто з екошкіри, яке також увійшло до його колекції осінь/зима — 2021/22.

Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес (фото 5)

Хустку створив український бренд Gunia Project, що надихається традиціями. Її небесно-блакитний відтінок нагадує колір неба, що видніється з вікна ілюмінатора. Хустка кріпиться на еполетах жакета.

Бренди Gudu і Gunia Project було обрано невипадково. Вони, як і авіакомпанія SkyUp, гідно представляють Україну не тільки локально, але і міжнародно. Gudu презентує колекції у рамках шанхайського Тижня моди, входить у топ-20 перспективних дизайнерів світу та продається у бутиках Японії, Греції, Китаю. Український бренд Gunia Project представлений у Швейцарії, Кореї, Китаї, Канаді та є одним із найбільш впізнаваних українських брендів.

Більше ніяких підборів: Авіакомпанія SkyUp презентувала нову форму для стюардес (фото 6)

 

Смотрите также: Неделя моды в Тбилиси запускает конкурс для дизайнеров. Участвовать может каждый.

Больше