
Як потрапити на хакатон Wild Wild Hack: Reface та Pawa запускають генератор ML-cтартапів
10-12 вересня 2021 року
10-12 вересня 2021 року український стартап Reface спільно з венчурною студією Pawa проведе офлайн-хакатон, присвячений трансформації контенту за допомогою машинного навчання.
Мета події — генерувати ідеї, рішення і проєкти у категорії content transformation (перетворення будь-якого контенту в будь-який контент): тексту — у відео, голосу — в текст, картинки — в голос тощо.
Формат хакатону передбачає, що за 48 годин учасники згенерують і запітчать ідеї та розроблять прототип чи робоче рішення. Подія цілодобова, тому учасникам допомагатимуть понад 100 менторів, які постійно надаватимуть консультації. Cеред журі — інвестори (Cергій Токарєв, інвестор Reface, співзасновник Pawa), МL-спеціалісти (Борис Працюк, СТО Pawa) та команда засновників Reface: Діма Швець, Ден Дмитренко, Олесь Петрів та Іван Алцибєєв.
Взяти участь у хакатоні зможуть AI/ML- і mobile-розробники, а також представники інших професій: маркетологи, продуктовики, дизайнери, креативники — усі, хто працює з контентом, технологіями та інноваціями.
Участь у хакатоні — безкоштовна. Щоб долучитися до події, учасникам потрібно зареєструватися до 5 вересня (включно), індивідуально чи командою (кожна людина реєструється самостійно).
У фіналі буде обрано 3 команди переможців, яких нагородять призами. Найцікавіші проєкти отримають шанс на реалізацію в топовому AI-застосунку Reface. Також венчурна студія Pawa додатково відзначить ту команду, чиє рішення матиме застосування в секторі геймінгу (Pawa Gaming Prize).
"Трансформація контенту — це майбутнє маркетингу. Перш за все content transformation торкнеться розважальних сфер, але його можна застосувати і в інших секторах. По-перше, реклама. Мова йде і про персоналізацію, коли ви в ролі головного героя кампанії, і про оптимізацію роботи зірок, коли за рахунок аватарів та інших рішень вони розширюють кількість рекламних інтеграцій", — розповідає Ден Дмитренко, керуючий партнер Roosh, співзасновник Reface.
За його словами, трансформації торкнуться також рітейлу: "Fashion- i beauty-індустрія вже почали адаптувати свою продукцію під фігуру і зовнішність конкретного клієнта, і чим далі, тим більше моделі будуть виходити на другий план, а приміряти конкретні речі в інтернет-магазинах ви будете одразу на себе".
Третій сектор, який відзначає підприємець, — геймінг. На його думку, сьогодні штучний інтелект (Promethean AI) відіграє надзвичайно важливу роль, адже він працює разом із художниками й допомагає їм у створенні віртуальних світів. "Кількість подібних програм, заточених на вирішення творчих проблем і мінімізацію рутинної роботи, буде зростати. Так само в мистецтві. Взаємодія з музеями і виставками навряд чи залишиться тією ж — у нас з'явиться можливість модифікувати побачене. Ми в Reface очікуємо, що максимум у 2025 році третина контенту буде створена за допомогою ШІ", — зазначив Ден Дмитренко.

Дізнайтеся більш детально про те, як проходитиме хакатон Wild Wild Hack, за посиланням.
Дивіться також: Facebook разрабатывает еще одну социальную сеть. Она соединит виртуальную и дополненную реальности.