Поиск

Як потрапити на хакатон Wild Wild Hack: Reface та Pawa запускають генератор ML-cтартапів

Як потрапити на хакатон Wild Wild Hack: Reface та Pawa запускають генератор ML-cтартапів

10-12 вересня 2021 року

Текст: Buro 24/7

Учасники будуть генерувати ідеї, рішення і проєкти у категорії content transformation

10-12 вересня 2021 року український стартап Reface спільно з венчурною студією Pawa проведе офлайн-хакатон, присвячений трансформації контенту за допомогою машинного навчання.

Мета події  генерувати ідеї, рішення і проєкти у категорії content transformation (перетворення будь-якого контенту в будь-який контент): тексту — у відео, голосу — в текст, картинки — в голос тощо.

Формат хакатону передбачає, що за 48 годин учасники згенерують і запітчать ідеї та розроблять прототип чи робоче рішення. Подія цілодобова, тому учасникам допомагатимуть понад 100 менторів, які постійно надаватимуть консультації. Cеред журі — інвестори (Cергій Токарєв, інвестор Reface, співзасновник Pawa), МL-спеціалісти (Борис Працюк, СТО Pawa) та команда засновників Reface: Діма Швець, Ден Дмитренко, Олесь Петрів та Іван Алцибєєв.

Взяти участь у хакатоні зможуть AI/ML- і mobile-розробники, а також представники інших професій: маркетологи, продуктовики, дизайнери, креативники — усі, хто працює з контентом, технологіями та інноваціями.

Участь у хакатоні  безкоштовна. Щоб долучитися до події, учасникам потрібно зареєструватися до 5 вересня (включно), індивідуально чи командою (кожна людина реєструється самостійно).

У фіналі буде обрано 3 команди переможців, яких нагородять призами. Найцікавіші проєкти отримають шанс на реалізацію в топовому AI-застосунку Reface. Також венчурна студія Pawa додатково відзначить ту команду, чиє рішення матиме застосування в секторі геймінгу (Pawa Gaming Prize).

"Трансформація контенту  це майбутнє маркетингу. Перш за все content transformation торкнеться розважальних сфер, але його можна застосувати і в інших секторах. По-перше, реклама. Мова йде і про персоналізацію, коли ви в ролі головного героя кампанії, і про оптимізацію роботи зірок, коли за рахунок аватарів та інших рішень вони розширюють кількість рекламних інтеграцій",  розповідає Ден Дмитренко, керуючий партнер Roosh, співзасновник Reface.

За його словами, трансформації торкнуться також рітейлу: "Fashion- i beauty-індустрія вже почали адаптувати свою продукцію під фігуру і зовнішність конкретного клієнта, і чим далі, тим більше моделі будуть виходити на другий план, а приміряти конкретні речі в інтернет-магазинах ви будете одразу на себе".

Третій сектор, який відзначає підприємець,  геймінг. На його думку, сьогодні штучний інтелект (Promethean AI) відіграє надзвичайно важливу роль, адже він працює разом із художниками й допомагає їм у створенні віртуальних світів. "Кількість подібних програм, заточених на вирішення творчих проблем і мінімізацію рутинної роботи, буде зростати. Так само в мистецтві. Взаємодія з музеями і виставками навряд чи залишиться тією ж  у нас з'явиться можливість модифікувати побачене. Ми в Reface очікуємо, що максимум у 2025 році третина контенту буде створена за допомогою ШІ",  зазначив Ден Дмитренко.

Як потрапити на хакатон Wild Wild Hack: Reface та Pawa запускають генератор ML-cтартапів (фото 1)

Дізнайтеся більш детально про те, як проходитиме хакатон Wild Wild Hack, за посиланням.

 

Дивіться також: Facebook разрабатывает еще одну социальную сеть. Она соединит виртуальную и дополненную реальности.