Поиск

Український бренд Bevza присвятив колекцію копіюванню, скопіювавши сам себе

Український бренд Bevza присвятив колекцію копіюванню, скопіювавши сам себе

Весна/літо — 2022

Текст: Buro 24/7

Фото: Riccardo Piazza

Її презентували на Тижні моди у Нью-Йорку

У колекції весна/літо — 2022 дизайнерка Світлана Бевза досліджує копіювання в модній індустрії, копіюючи саму себе. “Надихнулась” вона, як прийнято казати, речами з попередніх колекцій Bevza. Цитуючи авторів, які вдаються до “переосмислення” чужих ідей, вийшов певний “омаж” самій собі. Оновлені силуети передані в іронічній манері, зберігши притаманні Bevza елегантність та мінімалізм.

За словами бренду, копіювання знижує естетичну цінність індустрії моди. Цей меседж Світлана використала для того, щоб підкреслити негативну роль копіювання у питанні надмірного споживання.

“Копіювання тягне за собою значне перевиробництво в індустрії моди, — каже Світлана. — А це першочергово негативні наслідки для екологічної ситуації у світі, на яку я хотіла б звернути увагу. І вона нітрохи не менш важлива, ніж етична сторона питання. Ми всі, так чи інакше, зіткнемося з наслідками перевиробництва. Ми всі в одному човні”.

Колекцію так і назвали — “Ми всі в одному човні”. Звідси з’явилися матроські капелюхи та сумки у вигляді мушель. Палітра складається з відтінків синього, що наводять на думки про океан: там і світлі тони хвиль, що розбиваються об берег, і темні нічні води. Морську естетику доповнює характерний для бренду символ колоска — цього разу у вигляді яскравого принта.

Бренд традиційно використав екологічно чисті матеріали: трикотаж із волокон перероблених пластикових пляшок, органічну бавовну та інші матеріали органічного походження, такі як бамбук і кропива.

Дивіться також: 

Урок нью-йоркского минимализма: Peter Do показали, что мы будем носить весной.

Взгляд в будущее: 4 молодых дизайнера об экологии, цифровых платьях и украинской моде.