Поиск

Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії

Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії

Ексклюзив на BURO.

Текст: Buro 24/7

Спортивний бренд Puma представив нову модель кросівок, натхнених електронною музикою. Обличчям Mirage Tech в Україні став музикант Іван Дорн.

Дизайн кросівок втілює візуальну естетику техно-музики та атмосферу андерграунду, в основі якої лежить самовираження та свобода. Це хвиля, яку підхоплюєш, коли поринаєш у світ електронного звуку. Яка надихає кросівки рухатися в одному ритмі з тобою.

Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії (фото 1)
Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії (фото 2)

“Коли йдеться про енергію та свободу творчості, перша людина, яка спадає на думку, — Іван Дорн, — розповідають представники Puma. — Він — новатор, який стирає грані між музикою та стилем, між сучасним та майбутнім. Дослідник, який завжди винаходить щось абсолютно своє. Саме таким ми бачили обличчя Mirage Tech”.

Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії (фото 3)
Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії (фото 4)
Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії (фото 5)

У відеоролику Іван Дорн перевтілюється у фантастичного героя. Він опиняється в лабораторії, де таємний експериментатор керує кросівками за допомогою звуку. Разом з ними рухається і Іван. Спершу — як маріонетка в невідомих руках, а далі — як незалежний результат вдалого експерименту.

Кросівки Mirage Tech доступні у продажу з 31 березня на сайті ua.puma.com та з 10 квітня у фірмових магазинах Puma.

Смотрите также:

Agent Provocateur предлагают забыть о закрытых границах и убежать от реальности в мир фантазий.

Дивіться, як Іван Дорн стрибає на дивані посеред Пішохідного мосту в кампанії Puma.

Больше