
Як запустити успішний sustainable-бренд? Розповідають Gunia Project та Ksenia Schnaider
Новий проєкт UFW
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду запустив проєкт про сталий розвиток у моді. В рамках Action: Sustainable Fashion українські дизайнери розповідають про те, як речі можуть стати інструментом змін на краще — та з чого насправді складається стійка мода.
"Це нескінченна історія, яка охоплює економічні, соціальні, екологічні, етичні та культурні засади нашого сьогодення", — розповідають у UFW, додаючи, що жоден бренд сьогодні не може бути на 100% нейтральним.
Першим героєм проєкту став всесвітньо відомий український бренд деніму KSENIASCHNAIDER. Речі бренду носять Белла Хадід та Селін Діон. KSENIASCHNAIDER переробляють 5000 тонн вживаного деніму за сезон і створюють одяг, що вражає своїм дизайном світ.

"Першочергово ми думаємо про дизайн. Якщо ми створюємо красиву річ, то вона просуне ідею стійкої моди набагато ефективніше, ніж прості слова про те, що ми рятуємо планету", — говорить Антон Шнайдер, співзасновник бренду.
Про стійкий розвиток розповіли і Gunia Project — бренд адаптує культурні традиції та елементи народної спадщини в сучасні функціональні об'єкти. Кожен виріб Gunia Project стає сімейною реліквією і набуває особливої цінності.

"Ми хочемо привернути увагу молоді й навчити її технікам, які, на превеликий жаль, через малий попит на ринку поступово зникають. Серед них — виробництво гутного скла, створення карпатських шуб-гунь, лозоплетіння, плетіння поясів-запасок, ручне керамічне виробництво і розпис, ручні техніки обробки тканин, ювелірне мистецтво і плетіння килимів", — розповідають Наталя Каменська та Марія Гаврилюк, засновниці бренду. Стійкий розвиток в моді багато в чому покладається на ручну працю і традиційні ремесла.
Смотрите также:
Экология городской среды: Как взаимодействовать, чтобы не навредить.
5 выпускников Антверпенской академии — о будущем моды и одежде для нового мира.