
В умовах карантину Андрій Бєдняков подорожує часом. Доказ — в кампейні Puma!
Ніч у музеї
Телеведучий та мандрівник зі стажем Андрій Бєдняков став обличчям рекламної кампанії Puma. Бренд представив зимову колекцію у форматі відеоподорожі в часі: блукаючи музеєм, Андрій опинився пліч-о-пліч із печерною людиною.
Замість традиційних сніжинок та подарунків від Діда Мороза, Puma перенесли героя в справжню печеру доісторичної людини. Разом вони вчаться добувати вогонь за допомогою каміння, полювати зі списа на мамонта та виживати в суворих реаліях півночі.

Андрія не здивуєш виживанням в екстремальних умовах. Людина, що об’їхала пів світу, як ніхто інший знає, що таке комфорт та універсальність. Особливо коли це стосується зимового одягу.

У колекцію увійшли спортивні костюми, худі, куртки та утеплені моделі взуття.

Дізнатися більше про зимову колекцію можна на сайті ua.puma.com та у фірмових магазинах Puma.

Дивіться також:
Дивіться, як Іван Дорн стрибає на дивані посеред Пішохідного мосту в кампанії Puma.
Подорожуємо Україною: Ліси, вали, пустелі — 6 місць без шуму мегаполісів.