
glo™ презентували колаборацію з брендом RCR KHOMENKO
Девайси в абстрактному дизайні
Київська дизайнерка Яся Хоменко представила колекцію весна/літо — 2021 на платформі Culture Unlimited*, що розвиває і підтримує соціальні та культурні проєкти в Україні. Бренд glo™ став партнером незалежної платформи, спонсором показу бренду Xomehko і представив колаборацію з іншим брендом дизайнерки — RCR KHOMENKO.
Результатом співпраці стала лімітована серія пристроїв glo hyper, цьогорічної новинки від glo™, що поєднує інноваційну технологію індукційного нагрівання та новий формат стіків**.

Девайси отримали новий дизайн, що перегукується з естетикою бренду. RCR KHOMENKO створили яскравий принт з геометричними абстракціями — впізнаваним елементом бренду


Колекція Xomehko, що була презентована за підтримки бренду glo™ на платформі Culture Unlimited, пошита з вторинних матеріалів: футболок, чоловічих сорочок та текстилю, знайденого на київських секонд-хендах. Основою колекції стали деконструйовані сукні, топи в стилі печворк, мюлі та спідниці, які демонстрували хлопці
Натхненням колекції став хаос, якого достатньо в сучасному світі. Бренд заперечує будь-який опір та бачить хаос як силу, що створює, а не руйнує.
Палітра кольорів охоплює кожен спектр: від яскраво-рожевого та помаранчевого до чорного та білого відтінків.
Показ пройшов в онлайн-форматі, об'єднуючи сучасні технології з новими ідеями. Бренд представив відео, режисером якого виступила сама дизайнерка.
На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.
*Калче Анлімітед
**Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання
Смотрите также: Сонячний Ріо, прогресивний Токіо: Бренд glo™ випустив колекцію девайсів, натхненну мегаполісами.